Beverlokalet leies ut etter nærmere avtale.
Utleier: Christel Næss Østby (98 63 04 26)
Epost: utleier@ilbevern.no
Vaktmester: Jan Åge Brattås (92 80 66 70)
Epost: vaktmester@ilbevern.no
Følgende utleiepriser er gjeldende.
Utleie beverlokalet | Pris medlem | Pris ikke medlem |
---|
Ettermiddag man-tor, ikke inkludert vask | 900 | 1800 |
Arrangement fre-søn , inkludert vask | 4000 | 8000 |
| | |
Grillhytta, ikke inkludert vask
Bestikk og lignende må leietaker holde. For grilling anbefales grillkull og må skaffes av leietaker. | 500 | Leies bare ut til medlemmer |
Ved skade, for dårlig rydding, manglende vask eller betydelig søling på gulv og/eller vegger vil leietaker bli tilleggsfakturert for ekstraarbeid med kr. 800,- per time.
Ved leie hvor vask er inkludert skal lokalet være ferdig ryddet før klokken 13 påfølgende dag.
Utleieinstruks.
- Leietaker/ansvarlig er erstatningspliktig for ting som blir borte eller ødelagt. Eventuelle feil eller mangler ved overtagelse må rapporteres til utleier.
- Røyking inne er strengt forbudt. Hvis røyking ute skal sneiper legges i rød avfallsbøtte i metall.
- Det skal holdes god orden i lokalet og på utearealet. Alt avfall skal fjernes, inkl. flasker og lignende.
- Alt avfall skal kildesorteres i beholdere bak ved kjøkkeninngang.
- Glasskår på gulv forårsaker utgifter på leietaker på innleid vask og boning av gulv.
- Bord og stoler skal ikke dras, men løftes. Dette sparer gulvet og krever boning sjeldnere.
- Lokalet skal grovryddes etter brukt. Bord, kjøkkenbenker og inni kjøleskap skal vaskes etter bruk.
- Oppvask skal gjøres av leietaker. Les instruksjon på kjøkkenet for fylling og rengjøring av oppvaskmaskin, før og etter bruk. Ikke legg vått bestikk i skuffer, det må tørkes før det legges inn.
- Det er ikke lov å gå inn dør nede ved toalett til lokaler i underetasje. Denne døren skal holdes lukket.
- Maks antall i lokalet er 100 personer.
- Varmepumpene skal betjenes av en person, instruksjon må leses før bruk.
- Beløp kan føres over til kontonummer 2480.34.93371eller via vipps 750196 og merkes med navn/leiedato senest en uke etter leiedato.
- Lokalet skal ryddes og grov-vaskes før levering av nøkler, senest klokken 13 påfølgende dag.
- For medlemspris må man ha vært medlem i tre måneder
Barnebursdag rydder og vasker grundig etter seg selv inneværende ettermiddag/kveld. Se sjekkliste som henger vet utslagsvask på kjøkken og vaskeinstruks her.
Ansvarlig leietaker skal være over 30 år, skal være tilstede under hele arrangementet og være tilgjengelig i tilfelle ulykke, brann e.l.
Vaskeinstruks.
Følgende skal gjøres etter leie hvor vask ikke er inkludert i leien:
- Koste og vaske gulv i alle rom som har vært i bruk. Kost, mopper og bøtte/såpe står på bakrommet ved kjøkken.
- Vaske alle toalettene som har vært i bruk. Bøtte med vaskemiddel og kluter står på bakrommet ved kjøkken, og i kjøkkenskap i hjørnet ved det store kjøleskapet.
- Riste dørmatte i gang.
- Tømme søppel på kjøkken og toalett.
- Støvsuge scenen om denne har vært benyttet. Støvsuger står på bakrommet ved kjøkken.
- Tomflasker skal også tas med.
- Vaske opp benyttet service og bestikk.
- Heng brukte kluter og mopper på stativet på bakrommet ved kjøkken.