IL Bever'n

Utleie

Utleie

Beverlokalet leies ut etter nærmere avtale.

Utleier: Christel Næss Østby (98 63 04 26)

Epost: utleier@ilbevern.no

Vaktmester: Jan Åge Brattås (92 80 66 70)
Epost: vaktmester@ilbevern.no

Følgende utleiepriser er gjeldende.

Utleie beverlokaletPris medlemPris ikke medlem
Ettermiddag man-tor, ikke inkludert vask9001800
Arrangement fre-søn , inkludert vask40008000

Grillhytta, ikke inkludert vask
Bestikk og lignende må leietaker holde. For grilling anbefales grillkull og må skaffes av leietaker.
500Leies bare ut til medlemmer


Ved skade, for dårlig rydding, manglende vask eller betydelig søling på gulv og/eller vegger vil leietaker bli tilleggsfakturert for ekstraarbeid med kr. 800,- per time.

Ved leie hvor vask er inkludert skal lokalet være ferdig ryddet før klokken 13 påfølgende dag.

Utleieinstruks.

  1. Leietaker/ansvarlig er erstatningspliktig for ting som blir borte eller ødelagt. Eventuelle feil eller mangler ved overtagelse må rapporteres til utleier.
  2. Røyking inne er strengt forbudt. Hvis røyking ute skal sneiper legges i rød avfallsbøtte i metall.
  3. Det skal holdes god orden i lokalet og på utearealet. Alt avfall skal fjernes, inkl. flasker og lignende.
  4. Alt avfall skal kildesorteres i beholdere bak ved kjøkkeninngang.
  5. Glasskår på gulv forårsaker utgifter på leietaker på innleid vask og boning av gulv.
  6. Bord og stoler skal ikke dras, men løftes. Dette sparer gulvet og krever boning sjeldnere.
  7. Lokalet skal grovryddes etter brukt. Bord, kjøkkenbenker og inni kjøleskap skal vaskes etter bruk.
  8. Oppvask skal gjøres av leietaker. Les instruksjon på kjøkkenet for fylling og rengjøring av oppvaskmaskin, før og etter bruk. Ikke legg vått bestikk i skuffer, det må tørkes før det legges inn.
  9. Det er ikke lov å gå inn dør nede ved toalett til lokaler i underetasje. Denne døren skal holdes lukket.
  10. Maks antall i lokalet er 100 personer.
  11. Varmepumpene skal betjenes av en person, instruksjon må leses før bruk.
  12. Beløp kan føres over til kontonummer 2480.34.93371eller via vipps 750196 og merkes med navn/leiedato senest en uke etter leiedato.
  13. Lokalet skal ryddes og grov-vaskes før levering av nøkler, senest klokken 13 påfølgende dag.
  14. For medlemspris må man ha vært medlem i tre måneder

Barnebursdag rydder og vasker grundig etter seg selv inneværende ettermiddag/kveld. Se sjekkliste som henger vet utslagsvask på kjøkken og vaskeinstruks her.

Ansvarlig leietaker skal være over 30 år, skal være tilstede under hele arrangementet og være tilgjengelig i tilfelle ulykke, brann e.l.

Vaskeinstruks.

Følgende skal gjøres etter leie hvor vask ikke er inkludert i leien:

  • Koste og vaske gulv i alle rom som har vært i bruk. Kost, mopper og bøtte/såpe står på bakrommet ved kjøkken.
  • Vaske alle toalettene som har vært i bruk. Bøtte med vaskemiddel og kluter står på bakrommet ved kjøkken, og i kjøkkenskap i hjørnet ved det store kjøleskapet.
  • Riste dørmatte i gang.
  • Tømme søppel på kjøkken og toalett.
  • Støvsuge scenen om denne har vært benyttet. Støvsuger står på bakrommet ved kjøkken.
  • Tomflasker skal også tas med.
  • Vaske opp benyttet service og bestikk.
  • Heng brukte kluter og mopper på stativet på bakrommet ved kjøkken.

IL BEVER'N
ØSTBYGRENDA 11
3614

©2018 Spoortz AS (tidligere 123klubb) leverer totalverktøy for effektiv klubbdrift