Beverlokalet leies ut etter nærmere avtale.
Utleier: Christel Næss Østby (98 63 04 26)
Epost: utleier@ilbevern.no
Vaktmester: Jan Åge Brattås (92 80 66 70)
Epost: vaktmester@ilbevern.no
Følgende utleiepriser er gjeldende.
Utleie beverlokalet | Pris medlem | Pris ikke medlem |
---|
Ettermiddag man-tor, ikke inkludert vask | 900 | 1800 |
Arrangement fre-søn , inkludert vask | 5000 | 8000 |
|
|
|
Grillhytta, ikke inkludert vask Bestikk og lignende må leietaker holde. For grilling anbefales grillkull og må skaffes av leietaker. | 500 | Leies bare ut til medlemmer |
Ved skade, for dårlig rydding, manglende vask eller betydelig søling på gulv og/eller vegger vil leietaker bli tilleggsfakturert for ekstraarbeid med kr. 800,- per time.
Ved leie hvor vask er inkludert skal lokalet være ferdig ryddet før klokken 13 påfølgende dag.
Utleieinstruks.
- Kluter og tørke håndkle må medbringes
- Passord til wifi er Bruker01
- Vis hensyn til naboer mtp lyd og bilkjøring
- Fakler og all levende lys er ikke lov å ha på området til Beverlokalet (eller på veien opp).
- Ekstrautstyr som medbringes må avtales.
- Leietaker/ansvarlig er erstatningspliktig for ting som blir borte eller ødelagt.
- Framleie, overnatting eller røyking på lokalet er ikke tillatt
- Eventuelle feil eller mangler ved overtagelse må rapporteres til utleier.
- Det skal holdes god orden i lokalet og på utearealet, alt avfall skal fjernes, inkl flasker o.l
- Styrkerom skal ryddes dersom det er avtalt at det kan brukes
- glasskår på gulv genererer en utgift på leietaker på innleid vask og boning av gulv.
- NB: Alt avfall skal kildesorteres i beholdere bak ved kjøkkeninngang.
- Oppvask skal tas, les instruks på kjøkkenet for fylling og rengjøring av vaskemaskin, før og etter bruk. Ikke legg vått bestikk i skuffer, det må tørkes før det legges bort
- Det er ikke lov å gå inn i barnehagen, dør nede ved toaletter skal holdes stengt
- Maks antall i lokalet er 100 personer
- Varmepumpe skal betjenes av en person, instruks må leses før bruk.
- Lokalet skal være ferdig ryddet, bord og stoler skal være satt tilbake på oppbevaringsrommet innen avtalt tid.
- Ansvarlig leietaker skal være over 30 år, skal også være tilstede under arrangementet, tilgjengelig i tilfelle ulykke , brann e.l
- Beløp kan føres over til kontonummer 2480.34.93371eller via vipps 750196 og merkes med navn/leiedato senest en uke etter leiedato.
- Lokalet skal ryddes og grov-vaskes før levering av nøkler, senest klokken 13 påfølgende dag.
- For medlemspris må man ha vært medlem i tre måneder
Barnebursdag rydder og vasker grundig etter seg selv inneværende ettermiddag/kveld. Se sjekkliste som henger vet utslagsvask på kjøkken og vaskeinstruks her.
Ansvarlig leietaker skal være over 30 år, skal være tilstede under hele arrangementet og være tilgjengelig i tilfelle ulykke, brann e.l.
Vaskeinstruks.
Følgende skal gjøres etter leie hvor vask ikke er inkludert i leien:
- Koste og vaske gulv i alle rom som har vært i bruk. Kost, mopper og bøtte/såpe står på bakrommet ved kjøkken.
- Vaske alle toalettene som har vært i bruk. Bøtte med vaskemiddel og kluter står på bakrommet ved kjøkken, og i kjøkkenskap i hjørnet ved det store kjøleskapet.
- Riste dørmatte i gang.
- Tømme søppel på kjøkken og toalett.
- Støvsuge scenen om denne har vært benyttet. Støvsuger står på bakrommet ved kjøkken.
- Tomflasker skal også tas med.
- Vaske opp benyttet service og bestikk.
- Heng brukte kluter og mopper på stativet på bakrommet ved kjøkken.